Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.
Advies/inkoop/projectbegeleiding op verzoek (v.a. €156 per uur)
2022
Van vol-leverancier**** naar onafhankelijke advisering in magazijninrichting, inkooptrajecten en projectbegeleiding. Weer onder de naam van TPSC.
****Van 2001 tot 2022 - tpscmagazijnstellingen.nl = was advisering, was complexe offertes, was (her-) inrichting magazijnen, was volledige ontzorgingsmagazijnkeuringen en meer..
De Core B. van www.tpscmagazijnstellingen.nl was het volledig of deels inrichten van magazijnen, a.h.v. inventarisatie, ontwerp, offerte, verkoop, levering, projectbegeleiding, montage, magazijnkeuringen en ingebruikname goedkeuring (= meer diensten & complete magazijninrichtingen aan artikelen)
Na 2022 met deze activiteiten gestopt.
vanaf 2022 - TPSC.nl = adviesburo
De core B. van TPSC.nl is advisering in magazijninrichting, inkooptrajecten/prijzen en projectbegeleiding ook op verzoek van eerdere klanten. Weer onder de naam van TPSC.
Advies in:
Inventarisatie
Onafhankelijke inventarisatie kan op afstand of op locatie plaatsvinden. Onafhankelijk is beter, leveranciers sturen u naar de optimale materialen (prijs) in hun leveringsprogramma.
Op afstand: draagt u de door ons gewenste gegevens aan. Tevens weerleggen wij de mogelijkheden.
Op locatie: nemen we samen de benodigde informatie op en meten we in. Nu zien we ook eventuele obstakels. Tevens weerleggen wij de mogelijkheden.
Vervolg: krachtige rapportage wat gewenst is.
Wat kunt u hiermee?
Offerte traject in bij toeleveranciers (eenduidige aanvraag!).
Basis voor volgende fase Lay-out of offertetraject.
Lay-out bepaling
Voor Lay-out bepaling is "inventarisatie" verplicht.
Op extra verzoek kan de lay-out bepaling in autocad verwerkt worden
Wat kunt u hiermee?
U krijgt een duidelijk beeld van hoe de indeling kan gaan worden.
Bass voor volgende fase: Offertetraject.
Offertetraject
Wij zullen voor een format samenstellen. U kunt deze zelfstandig naar uw gewenste toeleveranciers sturen (transparanter).
Parrallel na het inzien van de offertes een controle op juistheid materialen, draagvermogen, montage en meer. Vervolgens een affabriekprijs check.
Wat kunt u hiermee?
Een eenduidige offerte vergelijking, een passende oplossing met afdekking van de meeste risico's.
Nu kunt u zelf de beslissing nemen, wie er gaat leveren. U blijft wel zelf verantwoordelijk voor uw keuze, inhoud en de gestelde voorwaarden door de leverancier van uw keuze. Immers u sluit de overeenkomst.
Basis voor volgende fase controle op uitvoering.
Controle op uitvoering
Wij controleren of de levering, materialen, montage, ingebruiknamekeuring, zo als overeengekomen is.
Wat kunt u hiermee?
U krijgt wat u bent overeengekomen.
Projectbegeleiding
Het gehele of ten dele van het proces wordt door ons gemonitord en waar nodig bijgestuurd.
Wat kunt u hiermee?
U wordt ont zorgt en voorkomt ellenlange discussie met uw toeleverancier.
Tarieven - nu 20% voorjaarskorting (tot 31-03-2025):
Inventarisatie: €295 per uur op locatie** - NU €236
Lay-out bepaling: €295 per uur op locatie** - NU €236
Offerte traject: €295 per uur op locatie** - NU €236
Controle op uitvoering: €195 per uur op locatie** - NU €156
Projectbegeleiding: €195 per uur op locatie** - NU €156
Km vergoeding + reistijd = € 2,95 per km af grens A12(NL)/A3(BRD)
**Op kantoor FEDO beheer is het tarief op locatie per uur minus €35 per uur. - NU €28
Voldoen van het uurtarief
We werken met een betaling vooraf.
Facturatie bijvoorbeeld van 1 of 2 dagen, betaling 100% vooraf. Het factuurbedrag voldoet u. Dan gaan we aan de slag. Is het factuurbedrag verbruikt, sturen wij de volgende factuur, betaling 100% vooraf. (etc.)
Dit is de enige mogelijkheid.
U kunt altijd stoppen met betaling van facturen. In dit geval houdt onze dienst op. Er is geen teruggave van gewerkte uren. De werkzaamheden zijn dan niet compleet.